winnen

wil jij ook mee doen? 

 

Ik ga een Mijn Geluk pakketje weg geven. Je kan mee doen door deze pagina te ✰like 

Zie onder in bij onder het bericht bij ✰like , en klik deze aan, en op deze manier doe je mee.

Wat er allemaal in komt, zijn spulletjes waar ik veel plezier mee heb. Bijvoorbeeld knutselspulletjes enz…

Ik laat jullie al een klein kijkje geven wat ik al in het Mijn Geluk pakketje zit.

 

EEN VROLIJK SCHRIFT EN WASHI TAPE.

IMG_20160523_165913

Doe mee en maak kans !
Liefs van mij 

 

 

Geplaatst in: Blog

Geef een reactie

