Terugblik op gisteren.

Gisteren heb ik heerlijk rustig aan gedaan. Zo weinig mogelijk mijn buik geprobeerd aan te spannen, want daardoor gaan de spieren ook zeer doen zij de dokter.2cd359a930d6e0ad5092b9e46e96b60d

Verder heb ik het ziekenhuis gebeld over een afspraak. Gisteren wou de dokter mij nog eventueel naar de 1e hulp sturen, maar dacht dat het niet veel nut meer had. Dus de dokter heeft er zoveel mogelijk aan gedaan, om mijn pijn te verzachten, en ook dus zo snel mogelijk een afspraak te krijgen in het ziekenhuis. Er stond dat, dat al binnen 1 dag kon. Dus ik belde het ziekenhuis, met de aanleiding van de brief en de pijn van de afgelopen 4 weken, maar daar verklaarde ze mij min of meer voor gek ?! Want spoedgeval was bij hun pas ruim één week? Veel snapte ik er niet meer van, dus ik ga morgen maar eerst even infomeren weer bij de dokter.

Het schiet niet veel op zo. Gelukkig is de pijn wat verzacht, en kan ik de pijn wel houden. Maar goed zit het nog niet. Nu maar weer de dokter bellen, en dan wachten op een afspraak.

En nu is het wachten op mijn vriendje dat ie thuis komt, want dan heeft ie lekker 3 weken vakantie ! We gaan het huis nog weer even een nieuw kleurtje geven. En natuurlijk van de lekkere zon genieten, want het wordt zo lekker weer !

En zaterdag jarig, en zondag ga ik de verjaardag vieren met familie.

2cd359a930d6e0ad5092b9e46e96b60d

Liefs van mij

Geplaatst in: Blog

Geef een reactie

