Gisteren weer naar de dokter geweest.

Zo, het gaat weer lekker met mijn. ( mij niet heus ) al voor de 3x bij de dokter geweest deze week.2a8935f7e3860bc45840ec104617476d

Gisteren moest ik weer urine wegbrengen, want de andere gaven aan dat er een blaasontsteking was. ( 4 weken geleden en vorige week) . Nu moest ik weer urine wegbrengen dus. Ik belde vanmiddag voor de uitslag, en die was helemaal schoon?

Ik snap er echt helemaal niks meer van. Ik krijg ook steeds meer last van mijn buik. Maar het was eerst een blaasontsteking, en nu is het schoon ? De dokter kan het ook niet verklaren, want de foto, echo en bloed was goed. ( behalve de ontstekingwaarde ). Ik zij tegen de assistente dat ik vandaag nog naar de dokter wou, omdat ik gisteren op het punt stond om naar de huisartsenpost te gaan. Ik kon ook meteen komen.

 

Ik werd weer onderzocht. De dokter kon niks verklaren, behalve dat de darmen niet goed waren en de maag, maar daar had ik gisteren al medicijnen voor gekregen.

 

Nu heeft de dokter mij morfine voorgeschreven, en ik moet ook standaard paracetamol slikken. Ook ben ik doorverwezen naar de internist. Ik kan er al snel terecht, omdat de dokter een spoed plekje wou. De dokter twijfelde eerst of ze mij naar de 1e hulp moest sturen, maar ze wist niet goed of dat NU zal helpen. Dus eerst dit maar alvast.

 

Maar wat heb ik een pijn. Ik kan heel veel pijn hebben, en heb al veel pijn meegemaakt, maar dit is echt ook pijnlijk, en niet te verklaren. Gisteren kreeg ik zo’n pijn aanval, dat ik niks meer kon. Het zitten deed zeer, het liggen deed zeer, het lopen lukte me ook niet en staan ook niet. Dit had ik nog nooit meegemaakt.

 

Nou moet ik even de internisten bellen, voor een afspraak. En dan is het maar weer afwachten. Oh Oh Oh , wat een pech heb ik weer.

 

Het wordt dus geen utopia voor mijn dit keer. Zaterdag zouden we daar naartoe gaan, maar dat gaat helaas niet lukken.

 

2a8935f7e3860bc45840ec104617476dHou de blog in de gaten, voor de  vervolgen op deze bloggen.

Liefs van mij

Geplaatst in: Blog

Een gedachte over “Gisteren weer naar de dokter geweest.

Geef een reactie

