Pijn

Zo het was me dagje vandaag wel

Vanmorgen vroeg naar de dokter geweest. Ze heeft me goed serieus genomen. Want ik had al 2x urine ingeleverd, waarvan ze de 2e keer dus helemaal niks mee hebben gedaan? Want er was dus bij de 2e ook een ontsteking te zien. Og Og Og .. Maar goed, nu kan ik weer urine inleveren, om dingen uit te sluiten. Ze heeft me onderzocht, en voelde dat de maag zwak was, en dat de darmen vol waren. Dus ik heb daar medicatie voor gekregen. Ook moest ik bloed prikken om te kijken of mijn lever, nieren, en de blaas qua bacteriën of andere gekke dingen goed waren. Ik kon nog net op 5 min na bloedprikken. En kreeg meteen vandaag nog de uitslag.

Maar zoals gewoonlijk lukt het bloedprikken nooit. Oh Oh Oh . Toen werd ik geprikt in de pols. De mevrouw zij, dit gaat zeer doen hoor. Ik zij doe maar, maakt niks uit. Ik heb een grote tattoo laten zetten, aan de andere kant, dus kan het wel hebben.

Het bloed was goed, alleen te hoge ontsteking waarde.

Nu heb ik vanmiddag zo erg veel pijn gekregen, dat ik er niet aan toe kwam om vanmiddag nog te bloggen. Vandaar een late blog.

 

Nu heb ik nog steeds ontzettend veel pijn. Dus even aankijken vanavond. Morgen moet ik weer urine wegbrengen, dus afwachten maar weer….

 

Fijne avond allemaal ,
Liefs van mij

2 gedachtes over “Pijn

Geef een reactie

