Week overzicht

HOE WAS WEEK 21?
EN WAT STAAT ER IN DE PLANNING VOOR WEEK 22?

 

Ook deze week heb ik weer verschillende onderwerpen/hoofdstukken geschreven.

Deze week ging het over :

*  Kans maken op een Mijn Geluk pakket
*  Dat de realiteit soms heel hard is
*  Mijn epilepsie
*  Het delen van epilepsie verhalen
*  En het verhaal over mij blaas
*  En het laatste onderwerp was verklaring
*  Facebook groep aangemaakt voor Lotgenoten met epilepsie

IMG_20160523_165913

Een klein kijkje van, wat er in Mijn Geluk pakketje gaat .

IMG_20160527_083543

Wachtend in het omkleed hokje voor de onderzoeken in het ziekenhuis

IMG_20160528_175052

Mijn eerste verjaardag cadeau van Papa en Mama 

Ik ben deze week onverwachts nog naar het ziekenhuis geweest. Ik had zo erg veel pijn aan de blaas, dat ik naar de dokter ben gegaan, en die heeft mijn urine en bloed getest, daar kwam een te hoge ontstekingwaarde uit, en de urine was weer/nog steeds niet goed. De dokter wou dat ik de dag erna nog naar het ziekenhuis ging, voor niersteen en ook voor een buik foto. In mijn blog lees je er meer over. Het was dus een onverwachts weekje haha !

 

1396887402

Wat mijn deze week te wachten staat,is boodschapjes doen voor de .Want ja, ik mag zaterdag weer een jaartje ouder worden, samen met me nichtje. Wij zijn toevallig op dezelfde dag geboren, en ook even oud. Toeval hé ? Ik ga zaterdag een kijkje nemen in utopia ( als ik me goed voel) dus ik hou zondag mijn verjaardag voor de familie ! Gezellig. Wat ik verder deze week ook nog moet doen, is de arts bellen , over de uitslag van de foto, van de buik, en hoe nu verder met de pijn.

Ik kan een hoop pijn hebben, maar dit is echt vervelend. Verder deze week ga ik het allemaal lekker over me heen laten komen, en zie ik zelf wel hoe de week loop. Geen drukke plannen in ieder geval. Wel veel rust nemen voor de zaterdag en zondag.

ballon

Liefs Van Mij

Geplaatst in: Blog

Geef een reactie

