Ziekenhuis

Wat gisteren avond laat werd ge-blog , wordt vanmorgen weer vroeg vervolgd ge-blog.

 

Ik schreef gisteren al dat ik last van me blaas/buik heb, en dat ik vandaag naar het ziekenhuis toe moet. Het is ontzettend vroeg, en mag geen ontbijt eten maar mag ook niet naar de wc. ( erg vervelend als je moet ! )

 

Ik moet wachten tot 9uur en dan krijg ik een foto van me buik, en daarna gaan ze een echo maken. Het was een spoed afspraak, dus ik hoop ook dat ze meteen de uitslag hebben. Want auw ! Ik heb pijn hihi. Ik zeg niet snel dat ik pijn heb, maar dit voel ik wel eventjes hihi.

 

Ik hou jullie op de hoogte ! Zoals jullie wel kunnen begrijpen schrijf ik vandaag geen grote blog.

Lief Van Mij

2 gedachtes over “Ziekenhuis

Geef een reactie

