Terug van het ziekenhuis

15faba327ad1e26ed49e4b614aba5ea6Ik was vanmorgen al lekker vroeg klaar met de onderzoeken, want ik kreeg een spoed plekje van de huisarts.

Gelukkig was het niks ernstig en zijn me nieren goed ! Het was duidelijk, dat er zo ie zo geen grote nierstenen zitten. Ze konden op de ego niets vinden. Wel zijden ze, dat de steentje ook zo klein kunnen zijn, zodat hun ze niet vinden kunnen. Dus eigenlijk? Ja, ook niet duidelijk.
Verder had ik ook nog een foto gemaakt, maar daar krijg ik maandag pas de uitslag van.

Ben benieuwd.
Nu dit weekend even uitzitten met paracetamol, en maandag krijg ik meer te weten van de huisarts !

 

Liefs Van Mij

Geplaatst in: Blog

2 gedachtes over “Terug van het ziekenhuis

  1. Mijn geluk zegt:

    Ja gelukkig inderdaad fijn dat de nieren goed zijn. Morgen krijg ik de uitslag denk ik, dus ben benieuwd. Vervolgd weer op de blog. Klopt, ik slik nu paracetamol voor de pijn.

    Lieve Groet

    Like

Geef een reactie

