blaasontsteking? Niersteen? Of wat is het dan

Zo loopt je dag toch anders, dan dat je had verwacht !

15faba327ad1e26ed49e4b614aba5ea6

Ik heb al drie weken last van mijn “blaas” . Voor twee weken geleden, urine weg gebracht, en die was niet goed, dus ik kreeg een kuur. Vorige week dinsdag was mijn laatste medicijn van de kuur.
Eigenlijk merkte ik er weinig van dat ik een kuur had gehad. Nu dik een week later, moest ik toch maar even terug bellen van Myron ( ik ben niet zo om snel naar de dokter te gaan, hihi) Ook daar werd weer op gezegd, ga maar weer urine inleveren. Nou dan moet ik maar weer even urine wegbrengen. Maar op een geven moment werd mijn pijn zo heftig gisteren, dat ik toch zelf ook besefte, dat het maar beter is om naar de huisarts te gaan vandaag.

 

Eenmaal een afspraak gemaakt, kon ik ook meteen komen. De dokter ging voelen aan me buik, en wist niks te zeggen. Maar ik moest toch weer urine inleveren, en ook bloed laten afnemen direct . De bloedwaarde was te hoog qua ontsteking, en het urine opvangen lukte niet, dus heb ik het thuis geprobeerd, en later weg gebracht.

 

Eenmaal half 2, kon ik bellen voor de uitslag en hoe nu verder? De uitslag van mijn urine was ook niet goed. De assistente ging een spoed afspraken maken, voor morgen om naar het ziekenhuis te gaan voor een foto van me buik, en een echo van de nieren.

 

Waarschijnlijk weet ik morgen meer, maar de dokter praatte vanmiddag al over nierstenen.

Ik kan niet wachten tot ik morgen meer hoor, want ik hoop dat deze pijn snel weg trekt.

 

Liefs van Mij

Geplaatst in: Blog

Geef een reactie

