Epilepsie 6a992a9566b8d019b3d43b7f8e56b0ec
wil jij ook je verhaal delen?

Zoals jullie zien heb ik een kopje Epilepsie aan gemaakt in de paarse balk. Ik heb dat gedaan, om daar van alles te vertellen over mijn epilepsie. Zoals jullie zien, deel ik veel over mijn epilepsie. Veel persoonlijke dingen, maar ook dingen die voor andere misschien ook herkenbaar zijn. Soms willen lotgenoten ook hun verhalen kwijt, maar weten niet wie/wat/waar/hoe. Nou heb ik daar dus een oplossing voor.

Wat ik ook ga doen, is verhalen van andere lotgenoten delen.

Wil jij ook je verhaal delen?
Neem dan contact met mij op, via mijngeluk1@outlook.com of via een reactie te plaatsen of op facebook te berichten.
Je kan ook andere manieren contact krijgen met mij, kijk dan bij Contact , in de paarse balk.

6a992a9566b8d019b3d43b7f8e56b0ec

 

Lief Van Mij

Geplaatst in: Blog

Geef een reactie

