Weekoverzicht

Hoe was week 20?
En wat staat er in de planning voor week 21?

 

Deze week heb ik weer een aantal bloggen geplaatst. Ook zitten daar weer gevoelige onderwerpen/hoofdstukken bij.

                                                         De onderwerpen die ter sprake kwamen;

                                                           *   Zo heb ik mensenkennis gekregen    
                                                           *   De fibromyalgie van GERDA C
                                                           *   1e pinksterdag
                                                           *   4 daagse
                                                           *   Intens verdriet

 

Maandagavond hebben we ook de tuin versierd van iemand die 50 jaar werd. Ontzettend leuk! Deze week heb ik ook weer geshopt bij de Action, voor weer leuke knutselspullen. En wie weet zit er wel wat bij, wat in de Mijn Geluk pakket gaat. We hebben deze week ook gekeken voor een nieuw kleurtje om de muren in ons huisje te schilderen. Moeilijk hoor, om een leuke en juiste kleur uit te zoeken. Jammer genoeg had ik ook een blaasontsteking. Dat was minder !

 

Wat staat er in de planning voor deze week ?

Ik ga deze week eindelijk me 3e tatoeage zetten . Yeaaahh ! Even kijken hoe het gaat, en als het allemaal goed gaat, staat ie er woensdag of donderdag op. Verder staat er nog niks op de planning, en ik hoop dat ik deze week weer meer kan gaan bloggen, en misschien wel een deel van me Mijn geluk Pakketje bekend maken ! Ben jij benieuwd? Hou de blog in de gaten ! Fijne week allemaal !

 

 

Liefs Van Mijn

Geef een reactie

