4 daagse

Deze week is het 4 daagse bij ons in het dorp. Ik ben super trots op mama, die mee loop als vrijwilliger, om de oudere mensen  te helpen, die dan ook op deze manier mee kunnen lopen. Super lief van mama dat ze haar hulp aanbied, aan de mensen die de hulp nodig hebben, en toch ook heel graag mee willen doen.

Mama en ik zijn eergisteren naar de nagelstylist geweest, en hebben daar onze nageltjes weer mooi bij mogen werken. Ik ben dit keer voor het keer naar rood gegaan. Bordeaux rood. Hiervoor had ik leger groen, ook echt super gaaf. (kijk de foto’s)20160518_200947

Ik ben namelijk iemand die niet van standaard houd, maar van uitdaging. Net iets anders als andere. Ik ga doe gewoon mijn eigen dingen/keuzes maar ik wil het zo origineel mogelijk hebben. Iets wat een ander niet heeft.

Verder heeft mama gisteren gezellig bij ons gegeten, en daarna is ze naar het bejaardenhuis gegaan, om daar al vast klaar te gaan maken voor de 4 daagse loop.

Gisteren was de route zo, dat ze langs ons huis kwamen. Dus dat was leuk !

Verder had ik gisteren zelf een beetje een dipje, omdat ik eigenlijk er op gewezen werd, dat het niet slim is om naar het pleinfeest te gaan. Ik wou dat niet in zien, want ik wou gaan. We hadden ook met vrienden afgesproken, en kon het niet over me hart heen krijgen om niet te gaan. Dus ik zat gisteren een beetje in een dipje. Maar uit eindelijk ben ik wel gaan inzien dat het inderdaad beter is om niet te gaan.

Ik heb hier gisteren een blog over geschreven, dus deze wordt nog geplaatst.

4a4b3291ea9f4c06d58d458ea66fb71f

Liefs Van Mij

Geplaatst in: Blog

Geef een reactie

