1e pinksterdag

De 1e pinksterdag zijn wij bij papa en mama geweest. Mijn oom, tante en me neef waren er ook gezellig. We hadden savonds een verjaardag.

Ik heb die dag rustig aan gedaan, want ik voelde me niet lekker. Toen ben ik smiddags toch maar even bij papa en mama op bed gaan liggen. Daar kreeg ik 3 keer over een epilepsie aanval. Deze waren wat groter dan normaal. Ik baalde ervan…

Savonds hadden we de verjaardag, maar ik was zo moe, en dan ben ik erg stil en afwezig. Dus ik had eigenlijk niet veel aan de verjaardag. Myron en ik zijn toen ook vroeg gegaan, want Myron moest er ook weer om 5 uur uit.

 

En toen ………………….

 

Toen we thuis kwamen, zijn we eigenlijk meteen naar bed gegaan. Het was vroeg voor ons doen. Het was nog voor 12 uur. Ik kon door de prikkels die ik die dag had gehad niet goed tot rust komen. Dus kon ook niet snel slapen. Rond kwart over 1 was ik nog wakker. Ik hoorde toen in een keer een hard lawaai, en ik dacht nee, dit is niet bij de buren, maar dit is bij ons in de tuin.

 

Toen heb ik meteen Myron wakker gemaakt, en we zijn meteen wezen kijken. Nou hebben we niet veel in de tuin, want die is pas vernieuwd. Ik heb wel pas leuke bloembakken gekocht, met super vrolijke plantjes erin. Ik zij meteen, oh ; kijk eens naar het hek , want ik denk dat de bloembakken weg zijn? Maar het was donker en konden het niet zien. Meteen naar buiten gegaan, en gekeken, maar ja hoor, een van de bakken was gestolen. We hebben toen de politie gebeld, en die heeft die nacht gekeken in het dorp of ze iets verdachts zagen.

 

Nou werd ik vanmorgen gebeld, dat mijn plantenbak terug was gevonden. Dus nu heb ik wel me plantjes gelukkig terug. Maar de schrik zat er toch even in. Even vond ik het wel een raar idee, dat er iemand aan onze spullen zat.. Zoiets doe je niet toch?

 

Liefs Van Mij

Geef een reactie

