Hoe was week 19? En wat staat er in de planning voor week 20?

Hoe was week 19?
En wat staat er in de planning voor week 20?

9cad33bc71e4c0f1c619ffd02aac48ac

 

Week 19 was een leuke week voor mijn, en vooral voor op de blog! De Blog heeft deze week zoveel kijkers gehad, en veel reacties via facebook, privé mail & mail !

Ontzettend leuk om te zien, en te horen wat mensen ervan vinden.

Vanaf vrijdag is de blog gekoppeld aan de epilepsiefonds, hun facebook. Vanuit daar heb ik ook leuke reacties gehad.

Verder deze week ben ik ook bij het onderwerp Fibromyalgie terecht gekomen. Ik heb daar een hoofdstuk voor aangemaakt, op de paarse balk. Er zijn verschillende mensen die hun verhaal willen delen, door middel van mijn blog. Erg leuk dat Mijn Geluk zo leuk loopt !

 

Deze week heb ik verschillende onderwerpen beschreven, en ook gevoelige, zoals ;

Mijn overgewicht
Slaapproblemen
Mijn achtergrond verhaal van mijn leven
Een leuk nieuwtje erop gezet, dat ik me blog ging/ga uitbreiden
Informatie over het epilepsiefonds geschreven
Verteld over mijn 
Mijn Fibromyalgie beschreven

Al een verhaal van een lotgenoot over Fibromyalgie erop gezet. ( er zijn meerdere mensen die hun verhaal willen/gaan delen, maar die zijn nog bezig met schrijven erover)

Ik heb vandaag pas het weekoverzicht geplaatst, omdat het een lang weekend was, vanwege de Pinksteren. Gisteren zijn we gezellig bij mijn ouders geweest, en hadden we savonds een verjaardag. Jammer genoeg voelde ik me smiddags niet lekker, en ben op bed gaan liggen, en kreeg daar 3, wat grotere epilepsie aanvallen. Nu ben ik vandaag helemaal gebroken, en heb dus echt geen puf/kracht om iets te doen.

Verder was Mayley nog terug geweest bij de dierenarts, voor haar jeuk en de oortjes. Ze blijkt allergisch te zijn, en de oortjes zagen er weer schoon uit. Dus we geven haar nu allemaal speciaal eten/koekjes/bot(hertengewei) voor haar allergie.

Ik had zelf al een week lang pijn in mijn buik, en bleek dat ik een blaasontsteking heb, dus slik er nu antibiotica voor.

 

Wat staat er in week 20 te wachten?

Week 20 is het vierdaagse week bij ons. Buitenom, gezellig! En weer heb ik vip plaats om ze aan te moedigen,haha ! Want ze komen langs ons huis lopen.(we wonen ideaal) Deze week is er ook feest in het weekend, in een grote tent. Dus daar gaan we ook even een drankje doen. Ook ideaal, want is bij ons bijna op de hoek, haha! Verder ga ik weer naar de nagelstylist en moet nog even doorgaan met de antibiotica kuur.

Ik hoop dat jullie ook een leuke week hebben gehad, en weer een leuke,gezonde en liefdevolle week tegemoet gaan !

 

Liefs van Mij

9cad33bc71e4c0f1c619ffd02aac48ac

Geplaatst in: Blog

Geef een reactie

