Mijn gezondheid qua epilepsie

Mijn gezondheid qua epilepsie,

 

Ik ga proberen om uit te leggen wat ik nou precies mankeer. Precies kan ik het niet uitleggen, want ik snap er zelf niet veel van en de artsen hebben ook veel.

Mijn epilepsie zit in de rechter kant van de hersenen “waarschijnlijk”. Want het is nog moeilijk vast te stellen, omdat ze op meerdere kwabben van mijn hersenen iets hebben zien zitten. Dus ze kunnen niet precies zeggen waar het nou is. Nog niet , maar daar zijn ze wel mee bezig. Ik heb dus zoals ik net zij, al meerdere plekken ( kwabben) beschadigingen, waar epilepsie zit. Deze beschadigingen komen door de vele aanvallen die ik altijd had. Ik ga echt niet overdrijven, maar soms had ik wel meer dan 20 aanvallen. En de beschadiging komt ook door de medicijnen die allemaal slik. Ik slik er nu momenteel 14 per dag. En dan komen nog pufjes en neussprays bij. Maar ik heb een tijdje gehad dat ik 18 medicijnen slikte, alleen voor de epilepsie, en dan kwam er ook nog eens een paar bij voor de andere ziektes die ik heb, dus kan je eigenlijk best wel nagaan dat het niet helemaal gezond is om zoveel te slikken. Maar het moet, want anders krijg ik weer veel aanvallen. Het liefst wil ik zo min mogelijk medicijnen, maar bij mijn wordt er elke keer weer een medicijn bij gedaan en ga zo maar door, omdat ik snel immuun er voor wordt.

Door al deze dingen heb ik een geheugen beschadiging opgelopen, en is het stukje waar de angst en paniek gedeelte ligt ook beschadigd. Vandaar ook mijn angst en paniek aanvallen. De dokters zijn nu echt druk bezig om me zo gezond mogelijk te krijgen, maar het is zo moeilijk, want heel veel dingen hebben ze al uit gesloten dat,  dat niet bij mijn gaat werken, zo als een NVS( Kijk op deze site voor meer info). Dus het enigste wat ze nu kunnen doen is afwachten op alle onderzoeken en daar een conclusie over trekken en een plan op stellen.

Ik ga jullie in het kopje Operatie en dergelijke, meer vertellen over de momenteel operatie traject die loopt. Want dat is nu de laatste mogelijkheid om me epilepsie te laten kalmeren .Epilepsie Operatie

 

 

Liefs

Geef een reactie

