Epilepsie Operatie

Epilepsie Operatie

9f915c09292b5a2f02de24618d90824b

Zoals jullie misschien hebben kunnen lezen is dat ik veel in het ziekenhuis heb gelegen. Ik heb op de blog geschreven, de opnames die weken duurde. Maar ik ben wel, en dat overdrijf ik echt niet, wel meer als 10x een paar dagen opgenomen geweest. Dus al met al, komt het erop neer dat ik het ziekenhuis door en door goed ken.haha.

Wat het geval is, is dat ik immuun word voor mijn medicijnen na een lange tijd of korte tijd. En dan geeft de arts mijn steeds meer medicijnen, totdat het op een gegeven moment aan de grens zit, en ik niet meer mag hebben.

Dan komt er dus een ziekenhuis opnamen, om weer te onderzoeken voor andere medicijnen. Het gaat dan weer even goed, en dan ben ik terug bij af.

De artsen zijn bij elkaar gekomen in 2008, en wisten er geen oplossing meer voor. Er was een oplossing en dat was een operatie. Maar hoe eng is dat ? Ik was toen pas 15 jaar, en vond het hartstikke eng. Maar ik gaf me eraan over, en gaf een akkoord. Onder tussen had ik allerlei onderzoeken gehad, maar ben ik ook weer in het ziekenhuis terecht gekomen, voor nieuwe medicatie. Totaal 8 weken in gelegen. Ik vergeet het nooit meer. Mijn arts kwam savonds laat nog aanhuppelen op de afdeling, en zij Ashley, er is een nieuw medicijn op de markt, maar pas 1 iemand in Nederland heeft dit, en we weten niks van deze medicatie nog. Maar het zal eventueel een oplossing zijn om het uit te proberen. Nou, ik heb geen moment getwijfeld, en meteen ja gezegd! En daar ben ik 6 jaar lang aanvals vrij op geweest, goed he !  Dus de operatie werd ook van de baan geschoven. Ze hielden het nog wel op de baan, voor als het soms weer slecht gaat, dat ze het dan op konden pakken.

 

Helaas, het was zo! In 2013, ging het niet meer met deze medicatie ! Ik kreeg bijwerkingen die echt heftig waren ! Ik ben ook binnen 3 dagen van de medicatie af gehaald. En toen moesten de artsen WEER overnieuw bij elkaar komen, want ze zaten met de handen in de haren. Ze hebben alle medicatie al geprobeerd, en niks helpt. Dus het onderwerp, operatie kwam weer ter sprake.

Het werd me weer voorgesteld. Ik had geen keus ! Dit was de enigste keuze dat ik me eigen nog beter kon gaan voelen. Ik heb toen Ja erop gezegd, dat ze de operatie op konden pakken. Zo gezegd, zo gedaan ! Ik kreeg onderzoeken weer, en dan zal ik op de lijst gezet worden. Maar toen kwam er voor mijn een grote schrok…  Ze hebben iets gezien in me hersenen, wat niet klopt! En ze kunnen me niet eerder opereren dan dat ze weten wat dit is. Nou, ik ben toen hard geschrokken. Wat heb ik dan voor aandoening, of hoe je het verwoorden wil ?

Dat gaan ze nu uitzoeken, en op 14 juni krijg ik er meer over te horen. Best spannend ….

 

Liefs Van Mijn9f915c09292b5a2f02de24618d90824b

Geplaatst in: Blog

Een gedachte over “Epilepsie Operatie

Geef een reactie

