Verandering/Vernieuwing van mijn blog.

Verandering/Vernieuwing van mijn blog. 3d5d3133b78410a62e5225e9f6d0cf62

 

Binnenkort gaat de blog veranderen. Het worden nu niet meer alleen persoonlijke verhalen, maar ik ga nu mijn blog uitbreiden, dankzij jullie! Mijn blog gaat zo goed, zodat er wel een uitbereiding mag plaatsvinden. Ik ga er nu van alles op zetten. In de paarse balk komen er ook nieuwe onderwerpen bij, en daar ga ik nieuwe bloggen plaatsen. Ik wil onder andere ook verhalen van andere epilepsie patiënten plaatsen als die daar behoeften aan hebben. Of ik wil verhalen van mensen met hun persoonlijke verhaal over fibromyalgie plaatsten. Ik wil ook proberen om verhalen van buitenstaande van epilepsie te vinden om te vertellen. Dat alleen natuurlijk als de mensen het zelf willen. Ik zie op veel bekende site’s de verhalen voorbij komen van buitenstaande die het graag willen delen. Dus ben benieuwd of er mensen zijn die behoefte hebben om hun verhalen te delen.

 

Ik wil er ook een actie er opzetten voor een Mijn Geluks pakketje. Verder ga ik een kopje plaatsen, waarin jullie aan kunnen geven wat jullie nog meer willen zien/lezen over mij of over andere dingen. Dus alle ideeën zijn welkom.

 

Ook ga ik kleine blogjes schrijven, over bijvoorbeeld welke spulletjes ik allemaal heb om kaarten te maken, of welke make-up ik gebruik en noem het maar op.

 

Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. Reageren jullie onder dit bericht, wat jullie ervan vinden ? of wil je soms een verhaal delen op mijn blog? Mail dan even naar mijngeluk1@outlook.com 

 

Liefs Van Mijn

3d5d3133b78410a62e5225e9f6d0cf62

Geplaatst in: Blog

Geef een reactie

