Hoe was week 18 ? En we gaan nu naar week 19 vooruitblikken

Hoe was week 18 ?

En we gaan nu naar week 19 vooruitblikken.

b077a2dd037411c9cae8bd946821146b

 

Het is weer zondagavond, dus tijd voor een terug kijkje van deze week.

Deze week is onze lief hondje naar de dierenarts geweest. We dachten dat ze ergens allergisch voor was, omdat ze zoveel krapte. En ik dacht ook te merken dat ze last van de oortjes had. Dus we hadden maandag een afspraak bij de dierenarts. Het klopt, ze had aan haar linker oortje een ontsteking ( alweer ) ! Ze kreeg daar druppels voor. Verder was ze ook gecontroleerd op de jeuk, maar daar was niks aan te zien. Wel heeft ze daar een spuitje voor gehad, want ze had op sommige plekken irritatie plekken. We moeten woensdag weer terug komen bij de dierenarts, en dan horen we verder. De dierenarts had ons aanbevolen om haar alleen maar de brokjes te geven en voor de rest helemaal niks, want ze kan ook allergisch zijn voor voedsel. We hebben haar tot nu aan toe nog niks extra gegeven, en we zien haar niet meer krabben. Dus ik hoop dat we de oplossing hebben gevonden en dat die lieve schat geen last meer heb van de jeuk en oortjes. Ojee , toen gingen we naar huis, maar na 5 min kwamen we langs de kant te staan. LEKKE BAND… Nou wachten op de ANWB. Mama had Mayley en mijn al opgehaald, want om Mayley zo lang daar te laten wachten is ook zielig, en ik moest naar therapie.

Ik ging naar therapie voor de pijn, en de therapeut heeft mijn rug even gemasseerd, zodat ik wat minder pijn heb/had. Ondertussen is de pijn weer terug, maar dat hou je toch, door de fibromyalgie.

Ik voelde me deze week een dagje echt lekker, en heb er mooi van geprofeteerd, want we zijn gezellig naar de Primark geweest met vriendje lief & me zwanger, en Myron heeft mooie kleding gekocht, en ik tassen en hebbedingetjes.

Gisteren hadden we een BBQ van mijn zwager, die jarig was.

En ook vandaag gaan we verder het overgebleven vlees  BBQ bij me schoonouders, want het is Moederdag natuurlijk.

Ik mijn mama lekker verwend met een groot fles parfum en een pakket met douchgel enz.

En jullie? Wat hebben jullie gegeven? Of gekregen?

Verder heb ik deze week veel blogs geschreven en ook een paar geplaatst die best gevoelig lagen.

Nu moet ik morgen weer naar de therapeut, en woensdag gaan we met Mayley even terug op controle bij de dierenarts. Verder zijn er nog geen plannen deze week.

 

Liefs Van Mijn

b077a2dd037411c9cae8bd946821146b

Geplaatst in: Blog

Geef een reactie

