De dagen dat ik me goed voel , en de dagen dat ik me minder goed voel.

 

Vandaag ga ik een blog schrijven over mijn goede en minder goede dagen.14326226-blue-butterfly-flying-isolated-on-white-background

Deze week had ik een goede dag, ik heb er net zoals anders, dubbel van genoten. Ik ben gezellig naar de Primark geweest, om daar leuke dingen te kopen voor in de zomer, en kleren voor mijn lieve vriendje. Ik koop zelf nooit kleren bij de Primark, want helaas passen de maten van de Primark niet.(over mijn uiterlijk/gewicht horen jullie binnen kort meer op de blog). Ik ga de daar een stukje over schrijven, wat best wel interessant is om te weten.

 

Nu had ik vandaag een dagje dat ik me minder goed voelde als gisteren. Het komt ook een beetje door gisteren. Als ik iets intensief heb gedaan, dan merk ik het heel goed de dag erna. Dat zo wel qua de epilepsie, als de pijn. Vooral de pijn was heftig vandaag. Ik ben op zolder de zomer schoenen gaan zoeken, maar ik had zoveel pijn dat me dat niet lukte. Toen heb ik een stoel erbij gepakt, en heb ik de stoel tussen de dozen neer gezet en ben zo gaan zoeken, haha ! Maar zo had ik wel mijn doel toch bereikt. Als je iets wil, dan krijg je het echt wel voor elkaar, maar als je maar wil! Ik heb meestal wel een oplossing voor het geen, als het me niet lukt qua pijn of epilepsie. Ik zoek een manier waardoor het me wel lukt.

 

Maar ik voelde me vandaag dus niet zo super lekker. Ik heb veel gerust en ook lekker lang gedoucht voor de spieren. ( ik heb ook een douchestoel, voor als ik epilepsie krijg of me niet goed voel, en ook voor de pijn) zo hou ik het douchen ook makkelijker vol.

Want ik heb ook astma, en heb het ook snel benauwd door de stoom. Gelukkig is daar ook een oplossing voor gekomen. We hebben sinds een paar maanden een nieuw afzuiging systeem geplaatst , en dat helpt een stuk! Zo zie je maar , alles is op te lossen,hihi! Mijn levens motto is ook, opgeven is geen optie ! Never give up FB_IMG_1451575746145

 

Ik heb foto’s gemaakt, en dat is voor het eerst dat mensen mijn zonder make up zien, waar op ik op een ene foto sta, waar ik me eigen echt niet lekker voel(deze foto valt het nog mee ) en op de andere foto, ben ik te zien hoe ik me beter voel. Want dan heb ik ook de puf om me eigen op te maken!

 

Dus uniek, dat ik nu open en bloot een foto aan iedereen laat zien , dat ik geen make up op heb.

Collage 2016-05-07 23_39_30Collage 2016-05-07 23_43_10

Liefs Van Mijn

Geplaatst in: Blog

Geef een reactie

