Vandaag is het 5 mei

 

cf87f05d6b490652560c515e52f34e3b

Vandaag is het 5 mei, en dat betekend ; Bevrijdingsfeest Wageningen ! Een groot feest die fantastisch is om mee te maken. Elk jaar is er weer van alles te doen, en zijn er ook veel artiesten.

 

Paar jaar geleden ging ik er nog naar toe. We spraken af met mensen daar en hadden van smiddags tot savonds de grootste plezier en een leuk feestje. Maar ook dit zit er al een paar jaar niet meer in.. Elke keer kijk ik op de site en zie ik welke leuke dingen er komen, en dan baal ik zo, dat ik niet net zo als een lange tijd geleden, de fiets kan pakken en het pondje over naar Wageningen en daar feesten.

 

De meeste mensen die mij al langer kennen, die weten ook dat ik een gezelschaps mens ben, en dat ik altijd veel dingetjes ging doen, en dat ik altijd met veel mensen om me heen ben. Helaas zijn er in de jaren tijd ook mensen die mijn hebben laten vallen, omdat ik niet mee kon of ergens naar toe gaan, want dat was dan omdat ik me eigen niet lekker voelde. Ik ben in de jaren tijd erachter gekomen wie nou echt mijn vrienden zijn, en wie nou echt mensen zijn die altijd oprecht eerlijk er voor je zijn geweest.

 

Wat mijn verdriet is, is dat ik niet meer overal naar toe kan gaan! Mensen denken altijd dat ik dat zeg om aandacht te trekken, want van buiten zie ik er anders uit, dan dat ik me zelf voel. Ik kan het ook moeilijk aangeven aan de mensen als ik me niet lekker voel. De enigste die het in een oog opslag zien zijn papa mama en Myron. Maar als ik een afspraak heb staan met iemand, durf ik het niet af te zeggen als ik me eigen niet goed voel, want ik voel me dan erg schuldig. Maar zoals zelfs de uitstapjes plannen, kan ik het wel aanvoelen en nee zeggen als het niet gaat.

 

Momenteel neemt de epilepsie echt met een stijgende lijn toe ! Jammer , want Myron heeft bijna vakantie en ik zou het toch leuk vinden om dingetjes te gaan doen. Maar ik zal ik niet zijn , Ik geniet van de dingen die ik allemaal wel kan doen, en ik sta niet zo vaak stil bij de dingen die ik niet kan. Alleen soms is het even moeilijk, maar als ik die momenten heb, dan prik ik altijd het positieve eruit ! En ga ik altijd de leuke dingen bekijken van het geen. En het is echt niet zo dat ik met de pakken er bij neer ga zitten, want ik geniet overal van. Klink  misschien raar naar  jullie deze blog hebben gelezen. Maar de meeste mensen weten dat ik kei hard voor me eigen ben, en niks aan de buitenkant laat zien. Maar ik vertel eigenlijk nooit niks tegen niemand hoe ik me dan echt werkelijk voel. En dat ga ik nu toch meer doen met de blog, zodat de mensen mij beter kunnen begrijpen.

 

Liefs van mijn

cf87f05d6b490652560c515e52f34e3b

Geplaatst in: Blog

Geef een reactie

