De blog van gisteren hadden jullie nog te goed

Hoi Hoi Allemaal,1f1cc1f8c2a45cf133b1ffd1ca1a5153

Sorry Sorry Sorry ! Ik zal gisteren nog een blog er op zetten, maar er was helaas iets gebeurd waardoor het gisteren nog niet ging lukken om de blog online te zetten.

Ik was gisteren met me lieve hondje naar de dierenarts geweest, en die kreeg een prikje en had oorontsteking. Zo zielig! Toen we terug reden naar huis, hadden we lekke band. Dus daar zaten we dan. Wij hadden de ANWB gebeld, maar ja die is er meestal nog niet naar een half uur, haha! Dus toen heeft mama, Mayley en mijn opgehaald, want het was zo zielig om de hond zo lang te laten wachten… Ik moest ook naar therapie toe, dus zo was het mooi opgelost.

Maar waarom ik gisteren niet meer de blog online had gezet, was omdat ik gisteren middag een angst en paniek aanval had, die best nog wel heftig was. ( ik heb hier ook al een blog over geschreven, maar moet hem nog gaan plaatsen). Het is namelijk zo, dat als ik last heb van mijn epilepsie, is de angst en paniek ook aanwezig, ivm de hersen beschadiging die ik opgelopen heb door de aanvallen en medicijnen in de jaren tijd. Nu is het zo als de epilepsie actief is, zijn de angst en paniek aanvallen ook erg actief. Maar gisteren had ik wel echt een grote angst en paniek aanval.

Ik ga zo snel mogelijk de blog over mijn angst en paniek, en de uitleg ervan, op de blog plaatsen. Zo weten jullie daar een beetje meer van, hoe dat het geval is bij mijn.

Sorry lieve mensen nogmaals dat er gisteren geen blog online meer kwam. Maar bij deze blog zijn jullie het te weten gekomen waarom.

Liefs van mijn !

1f1cc1f8c2a45cf133b1ffd1ca1a5153

Geplaatst in: Blog

Geef een reactie

