Zo trots en blij op mijn blog !

Zo trots en blij op mijn blog !5aa2b29a8d6caffe98ba30d6e7a8a6c3

 

Ik heb de blog sinds donderdag 14-04-2015 bekend gemaakt, en had binnen 4 uurtjes al 121 kijkers. Dus dat ging goed. Ik dacht oh vrijdag zal het wel minder worden, ik s’avonds mijn nieuwe blog online gezet, en die werd ook al binnen 2 uurtjes veel bekeken ( 88 keer ). Wow dat had ik echt niet verwacht. Maar super blij met de resultaten. Als het zo goed blijft gaan, dan ga ik snel iets met mijn actie beginnen om een Mijn Geluk pakket weg te geven. Dus wil jij kans maken of vind jij dat iemand het verdiend? Hou dan mijn website in de gaten ! Als het zo blijft gaan, staat de actie er snel op !

 

Ik ga ook proberen om iedere dag iets van mij te laten horen, een blog kan dat zijn, maar het kan ook zijn dat mijn vlog online komt, en dat jullie ook filmpjes kunnen zien van mijn over andere  dingen. Het ligt natuurlijk wel aan de situatie van de dag, of ik me goed genoeg voel om iets te plaatsen, maar ik ga me best doen.

Vanavond plaatst ik weer een nieuwe blog over een interessant onderwerp!

5aa2b29a8d6caffe98ba30d6e7a8a6c3

Liefs en tot vanavond bij de volgende blog!

Geplaatst in: Blog

Geef een reactie

