Epilepsie aanvallen

Lieve lezers , vlinder-roze-per-10

Hier heb ik eerst nog even een blog over vandaag. Vanavond komt er een andere blog op te staan.

Vandaag voel ik me ontzettend slecht! Ik werd gisteren onder de douch in een keer niet goed. Ik kreeg tijdens het douchen een aanval. Nou was het probleem dat ik niet onder de douch weg kon haha, want ik had me haren in shampoo zitten, dus moest eerst nog me haren uit was. Ik ben toen heel snel gaan douchen en meteen er naar op bed gaan zitten. Ik was nog steeds niet lekker. Eenmaal toen we gingen slapen kreeg ik ook nog wat epilepsie prikkels … Het was me dagje gisteren wel. De hele dag onrust in me hoofd gehad, waarvan ik 2 a 3 aanvallen gehad heb. Nu ben ik ook echt echt echt gebroken. Ik kan bijna me ogen niet meer open houden van de vermoeidheid.

Myron zij tegen mijn, je bent zo wit als een doek, en heb wallen onder de ogen, daar is Amsterdam niks bij.
Vond het wel een leuk grapje! 

 

Vanavond blog ik even een andere blog, die ik al klaar heb staan voor jullie ! doei doei tot de volgende blog

Geplaatst in: Blog

Geef een reactie

