Hoe was week 17 ? En we gaan nu naar week 18 vooruitblikken

Zo mijn weekje is weer voorbij gevlogen. Ik heb veel leuke en gezellige dingen mee gemaakt, maar ook jammer genoeg weer meer last van de epilepsie. Woensdag was een ontzettende leuke dag voor mijn. We hadden bogenwagen intocht in het dorp, en ik kon vanuit mijn raam de versierde wagens voorbij zien komen. Papa en mama en me tante en oom kwamen ook gezellig kopje koffie drinken en kijken naar de optocht. Savonds kregen we in een x een ingeving om te gaan wokken, en zijn we gezellig met papa en mama gegaan. Verder hebben Myron en ik nog even door wat straten gereden, om de bogen te bewonderen. Helaas heb ik donderdag en gisteren en vandaag al een paar keer last gehad van mijn epilepsie. Daar baal ik wel van, ik hoop dat de aanvallen niet toe gaan nemen. Vanaf donderdag ben ik eigenlijk nergens meer heen geweest, omdat ik tot rust moest komen van elke keer de aanvallen. Hopen dat we nu een betere week in gaan, en daar ga ik zeker van uit!

 

De bloggen van deze week waren :
–> HOE VOEL IK ME OVERDAG’S ALS IK WAT HEB GEDAAN ?
–> WAAROM HEET MIJN BLOG-SITE ; MIJN GELUK ?
–> KONINGS BLOG-JE
–> EPILEPSIE AANVAL GEHAD
–> WAT ALS ER MIJ IETS LEUKS STAAT TE WACHTEN, EN IK VOEL ME NIET LEKKER ?
–> VANNACHT EN VANDAAG WEER EPILEPSIE GEHAD …
–> EPILEPSIE AANVALLEN

Wat zouden jullie er van vinden als ik een vlog opneem, van een dag dat ik me niet goed voel of epilepsie of veel pijn heb? En dan op de site laten plaatsen? 


 

 

 

 

 

 

 

Week 18 is wel meteen een druk begin van de week. We moeten maandag met de hond naar de dierenarts en daarna moet ik savonds naar therapie toe. Ik heb er nu tegenwoordig echt dagen tussen zitten dat ik bijna niks kan of lopen of staan van de pijn. Dus het werd tijd dat ik een afspraak moest gaan maken voor therapie.
Wat verder deze week op de planning staat weet ik nog niet. Ik weet wel dat we deze week nog even een Moederdag cadeau moeten kopen, want het is ook alweer bijna Moederdag. Zo mensen wat gaat de tijd toch snel hé ? Voor dat ik het weet, ben ik al weer jarig.
In die tussentijd staat er ook nog iets leuks te wachten, want er is hier dan vierdaagse. En ook ik heb dan weer vip ruimte haha. Ze komen ook een keer langs ons huis lopen, dus dat is super leuk, want me moeder loopt mee als vrijwilliger. Zo trots op der , dat ze dat doet voor de mensen ! In dat weekend is er ook van alles te doen op het plein, dus dan ga ik zeker even kijken. We kijken dan wel weer hoe ik me voel, en zoals ik al zij, ik ga het toch altijd even proberen. Desnoods ga ik weer naar huis. Want in feite wonen wij er vlakbij, dus dat is handig. Ik ga jullie meer vertellen als deze week van start gaat.

 

Geniet van deze mooie week , en hou me blog in de gaten voor nieuwe bloggen.

Geef een reactie

