Vannacht en vandaag weer Epilepsie gehad …

Vannacht en vandaag weer Epilepsie gehad …

cropped-roze-bloemen-in-de-lente

Gisteren avond toen we eenmaal op bed lagen, en ik wou gaan slapen, kreeg ik een aanval. Ik kreeg dat denk ik op dat moment omdat je dan tot rust komt , en meestal komt dan de epilepsie aanval er bij mijn dan ook uit. Hij duurde vrij wel lang. Was echt een raar gevoel, want tegenwoordig voel ik heel veel tijdens de aanval mee. Beetje eng eigenlijk, want je voelt dat er iets niet goed gaat, maar je kan er niks aan doen, want je lichaam heb de overhand. Apart hé ?

 

Verder vandaag op de dag ben ik naar mijn ouders geweest, en heb ik daar ook een kleine weg val van epilepsie gekregen.. Ik krijg dan in een keer kippenvel, en dan begin het in me hoofd te rommelen en afwezigheid te komen. Die afwezigheid was zo kort, zo kort dat niemand het zag. Papa, Mama en Myron hadden het ook niet in de gaten. Ik zij in een keer, Oo ik werd net niet goed van de epilepsie..  Maar hun zagen niks, maar hun weten gelukkig dat, dat ook aanvallen zijn van mijn.

 

Dat bedoel ik wel eens, met mensen die onbegrip. Die roepen dan, er was niks te zien dus ze moest weer aandacht hebben en zeg maar dat ze een aanval kreeg. Dat doet heel veel pijn en verdriet als mensen zo iets zeggen. Gelukkig zijn er ook mensen die het wel geloven!

Jammer genoeg neemt de epilepsie weer steeds meer toe.. 

 

liefs

Geplaatst in: Blog

Geef een reactie

