Wat als er mij iets leuks staat te wachten, en ik voel me niet lekker ?

Wat als er mij iets leuks staat te wachten, en ik voel me niet lekker ?

 

Ik heb daar een goede weg in gevonden. Als ik iets in de planning heb wat voor mijn veel inspanning kost, dan neem ik veel rust van tevoren. En dan bedoel ik ook echt een paar dagen van tevoren. Ik ga die dagen ervoor zo weinig mogelijk doen.
De dag als ik iets ga doen, heb ik van te voren goed gerust. Zoals bijvoorbeeld een feestje savonds ergens. Ik ga dan een dag of 2 a 3 heel rustig aan doen. Daarna op de dag zelf ga ik zo veel mogelijk rusten en slapen. Zo dat ik savonds me eigen goed voel. Maar soms is het ook zo dat ik me eigen gewoon nog steeds niet lekker voel, maar ik wil dan me afspraken niet afzeggen, en ga het dan altijd alsnog proberen om te gaan. En dan kijk ik altijd hoe het gaat, en gaat het niet meer, dan ga ik weer naar huis, lekker rusten.

Maar ik ben altijd de dag erna ontzettend moe en voel me dan extra slecht als ik iets heb gedaan.

Maar het is ook een levens motto van mijn : Never give up
( heb het ook laten tatoeëren–>zie foto)FB_IMG_1451575746145

Filmpje van mijn tattoo zetten heb ik ook, willen jullie die ook zien ? 
Geef het aan in de reactie .

liefs

Geplaatst in: Blog

Geef een reactie

