Epilepsie aanval gehad

Hoi Hoi lieve lezers,

Ik heb vandaag geen blog over mijn belevenis of gevoel van de epilepsie, die ik normaal ( zoveel mogelijk) met jullie deel.
Vandaag ga ik niet veel schrijven want ik heb vanmorgen met het ontwaken van mijn slaap een aanval gekregen ( de meeste aanvallen komen ook met het ontwaken van het slapen bij mijn). Ik ben nu erg moe, en heb overal pijn en kan gewoon niet vooruit komen.
Ik val de hele tijd in slaap. Maar gelukkig heb ik mijn lieve hondje die lekker mee slaap haha. Kleine kroel beertje van mijn.

Ik denk dat ik gisteren teveel prikkels heb gehad. We zijn spontaan gaan wokken. Myron en ik hadden er in een x zin in, en zijn samen met papa en mama gegaan. Maar het was daar zooo ontzettend druk. Achteraf beetje eigen schuld, want ik kon het wel weten dat het met dat soort dagen drukker zal zijn. Ik had ook besteld voor een rustig plekje, maar dat was er niet, dus we zaten in een drukke zaal. Maar het was ontzettend leuk ! Ik heb niet het eten gehaald, want kon niet lopen van de pijn gisteren. Dus meestal ging Myron tegelijk tijd ook wat voor mijn halen. (wat heb ik toch een lief vriendje hé , die heel veel voor me doet! )
S‘avonds zij ik al tegen Myron; deze drukte en lawaai enz, heeft me wel prikkels(in me hoofd) gegeven.
Ik was ook moe en ben gaan douchen en naar bed gegaan. ( achteraf ; symptomen van voorgevoel epilepsie) En van morgen kwam de aanval er uit.
Ik ben vandaag  lekker rustig aan het aan doen , en knuffel met me lieve hondje en Nog een hele tijd wachten op me vriendje. liefs

 

 

4 gedachtes over “Epilepsie aanval gehad

Geef een reactie

