Waarom heet mijn blog-site ; Mijn geluk ?

nieuw logo 2Waarom heet mijn blog-site ; Mijn geluk ?

 

Ik heb hier niet lang over na hoeven te denken hoe ik mijn blog-site zal gaan noemen. Het eerste wat in me opkwam was, ik moet iets met geluk bedenken, maar het moet kort en krachtig zijn.

 

Toen kwam ik er op ; Mijn geluk. Waarom het Mijn geluk heet is, omdat ik de blog-site wil gebruiken om een kijkje in mijn leven te laten nemen, en te laten zien hoe het is als je epilepsie heb, die niet meer over kan gaan, en dat je daarom juist ook gelukkig kan zijn !

 

Ik neem vertel over de mooiste, leukste, grappigste en ook wat minder leuke verhalen. Ik wil jullie laten zien, dat als je Epilepsie hebt en Reuma, dat je er niet te veel bij stil moet staan. Je mag er wel aan denken, maar ik denk altijd positief. Ik zie alles vrolijk en het mooiste ervan in. Ik zeg altijd, doordat ik ziek ben, weet ik juist hoe mooi het leven is ! En dat je al met de mooiste, en kleinste dingen gelukkig bent. Mensen kunnen het niet begrijpen af en toe dat ik gelukkig ben met de kleinste dingen. Ik ben er, word al blij als ik de vogeltjes buiten hoor fluiten, terwijl als ik dat tegen iemand anders zou zeggen lachen ze me uit. Want hoezo kan je blij zijn met zulke dingen ? Het stelt niks voor. Maar daarom juist ! Ik geniet van alles dubbel en dwars * zo als wel vaker gezegd.

 

En daarom heb ik mijn blog-site Mijn geluk genoemd , omdat het geluk bij mijn er altijd is. En ik denk en sta niet te veel stil bij het geen wat niet kan, maar ik sta juist erbij stil wat ik wel kan.

Roze vogel op bloesemtak

Geplaatst in: Blog

4 gedachtes over “Waarom heet mijn blog-site ; Mijn geluk ?

  1. hetgoedezaad zegt:

    Er is een groet Heel Meester die van je houdt. BEMOEDIGING: Het is moeilijk
    woorden te vinden
    die troost kunnen
    geven, woorden
    zijn nu slechts
    een teken van 
    medeleven
    Vr. Gr. Patricia.
    Wens je meer bezoekers op je blogje reageer op tegen bezoekjes. Uit vrijmoedigheid niet gedwongen.

    Like

Geef een reactie

