Weekend

Het weekend is alweer bijna om . Dat betekend weer een nieuwe week voor de boeg. Woensdag Koningsdag, pa en ma & me tante en oom komen gezellig langs, want er is optocht in ons dorp . Bogenoptocht. Er staan in ons dorpje in verschillende bogen. Zo leuk om te zien ! ( Als het nog gaat lukken zal ik foto’s ervan gaan maken)

Voor de rest staat er deze week nog niks op de planning.

Rustig aan doen , want gisteren heb ik weer last van de aanvallen gehad, en ben vandaag helemaal gebroken. Kan bijna niet lopen van de pijn. Maar we gaan gewoon verder met een big smile.

Deze week heb ik jullie van alles verteld over de epilepsie. Nu heb ik nog een blog klaar staan over mijn dagindeling. Deze komt binnen kort op de blog-site te staan.

Zo kunnen jullie een kijkje nemen over hoe mijn gemiddelde dag eruit ziet. Mensen vragen daar vaak naar, dus jullie kunnen het binnenkort op de site zien wat mijn dag besteding is over het algemeen.

Deze week heb ik eindelijk ook een afspraak kunnen maken in het ziekenhuis, maar het kan pas 14juni, duurt nog wel even. Achja geduld word beloond , en alles voor me eigen bestwil .

 

Ik wens jullie een fijne week, en hou de blog in de gaten, want er komen weer nieuwe dingen op te staan.

 

 
Geef een reactie

