Situatie NU met de epilepsie

Hoe is de situatie nu met de epilepsie?, en hoe ziet het er nu allemaal uit?

Zoals ik jullie al in de vorige blog bericht verteld had , is het heel verschillend qua aanvallen.

Wat ik vergeten was om te vertellen is dat ik meestal mijn aanvallen voel aankomen. Dat kan zijn, dat ik het al een week van tevoren voel aankomen of een dag , of net op het moment als het komt . Als ik het al dagen lang aan voel komen , dan schommelen mijn emoties alle kanten op. *Ben druk of niet. *Ben heel vrolijk of ineens niet. En ga zo maar door.

Hoe nu mijn aanvallen eruit zien( ik weet niet of het weer ga veranderen, want de ene keer is het zo een lange tijd en de andere keer is het anders een lange tijd . )

Mijn aanvallen die ik momenteel heb, zijn niet of bijna niet te zien. Ik krijg een aanval, en ik voel het, ik zeg het, en ik ga gewoon door met me dingetjes. Vreemd hé ?

Er is een bepaalde groep mensen die mijn niet snappen en die zeggen, ach aan de buiten kant zie je niks en dan zegt ze ineens dat ze epilepsie heeft gehad. Aansteller! ,zij vraagt alleen maar aandacht. Dat wordt door bepaalde mensen gezegd soms. Dat is natuurlijk heel verdrietig.

Maar wat het interessante nu eigenlijk van deze aanvallen zijn, is dat dit in je hersenen meer doet met je, dan dat je een grote aanval krijg. Hier bij deze aanvallen zijn de hersenen meer actief en heftig op hol als bij de andere aanvallen. Apart hé ? Je zal denken hoe groter hoe erger. Maar niks is minder waar !


 

Ik heb een stuk geschreven over onbegrip en die zal ik binnen kort ook een keer gaan plaatsten.

 

Nogmaals, heb je vragen stel ze gerust hoor. Je kunt reageren op de mail of op mijn site kijken: mijngeluk1@outlook.com

https://mijngeluksite.wordpress.com/

liefs

 

Geef een reactie

