Vandaag ;

Vandaag ;

Ik ben vandaag er weer een heerlijk op uit geweest. Heb me eigen weer mogen verwennen om lekker naar de nagelstylist te gaan en nieuwe nageltjes zetten. Ze zijn echt gaaf geworden. Heel erg gewaagd haha ! Maar zo de meeste die mijn al kennen, weten dat ik daar juist van hou, en altijd origineel wil blijven en niet wat andere hebben haha !20160419_155615

 

Vanmorgen ben ik vroeg het bed uit gegaan, om te kijken of het mijn ging lukken om de hele dag er op door te gaan. Tegenwoordig slaap ik al minder overdags, dus dacht, ga nu dit eens proberen. Maar naar een bakje koffie en pap, was bij mijn de puf al weer op, en viel ik alweer in slaap. Het was dus geen succes om vroeg op te staan. In het ziekenhuis moest ik het ook, maar dat lukte ook niet, en viel ook elke keer in slaap.

 

Verder heb ik eindelijk vandaag bericht gehad over de nieuwe onderzoek’en’.

Ik heb eindelijk een afspraak staan, dus de start is er ! YES !

Ben wel erg benieuwd wat me te wachten staat. Ik wachten op deze afspraak al vanaf oktober hihi.

Als ik jullie meer kan vertellen over de onderzoeken en uitslagen en alle andere dingen , hou ik jullie op de hoogte. Zo als ik al zij ( in het persoonlijk verhaal) Ik ben een open boek en je mag me alles vragen.

 

De mail voor vragen is mijngeluk1@outlook.com .

 

Tot op de volgende blog  , en vergeten jullie de actie niet !!!

vergeet niet mee te doengreeeeetz

Geplaatst in: Blog

2 gedachtes over “Vandaag ;

Geef een reactie

