Vind jij dat JIJ of iemand ANDERS een Mijn Geluk pakket verdient?

Zoals ik al gezegd had in mijn vorige blog’s , was dat ik nog meer Mijn Geluk pakketjes ga maken. Ik ben er momenteel mee bezig voor de Epilepsie Fonds , want in de 1e week van juni, wordt het een week met volop collecteren, en ook op alle andere manieren de epilepsie in het daglicht zetten. Daarom wil ik dan een extra groot pakket sturen naar het Epilepsie Fonds , zodat ze daar ook geld mee op kunnen halen.

Maar natuurlijk blijf ik daar niet alleen de hele tijd mee bezig. Ik ga ook een Mijn Geluk pakketje maken voor iemand, die het goed gebruiken kan. Dus binnenkort hier meer over ! Hou dus de site in de gaten !

Vind jij dat JIJ of iemand ANDERS een Mijn Geluk pakket verdient? Hou dan de site in de gaten !

 

Ik ben vanaf ik het Mijn Geluk pakketje heb verstuurd meteen weer aan de slag gegaan voor nieuwe spulletjes. Helaas kan ik niet iedere dag er druk mee bezig zijn, soms wel dagen lang niet . Dit in verband met het geen wat ik heb geschreven in het kopje Persoonlijk , boven in de paarse balk. Als ik me eigen goed voel, dan neem ik het er ook zeker van, maar er zijn veel dagen geweest in deze week dat ik me niet lekker voelde om iets te gaan doen.

Dit keer wordt het pakketje misschien wel iets anders leuks, wie weet ?

 

Ik had nog wat kaarten liggen en ben er met een paar bezig geweest gisteren. Ik zal er een foto bij plaatsen .15-04-2016

Geef een reactie

