action 13-04-2016

Ook vandaag weer een klein blogje.

Samen even met me verloofde naar Elst geweest. We gaan Zondag de voortuin veranderen. ( eindelijk) We wouden alvast voor wat leuke spulletjes gaan kijken voor in de tuin, maar helaas was er niet veel. Ik moest toch ook nog even bij de hobby/knutsel spulletjes kijken hihi. En weer zag ik wat nieuws liggen in de winkel, dus dat heb ik mee genomen om het eens te gaan proberen. Ook was er weer nieuwe Washi Tape. Die heb ik natuurlijk ook in geslagen. Vind dat zo leuk! Ik doe veel knutselen met de Washi tape. Mijn mandje begint goed vol te raken haha.

Ik heb een foto-tje van de leuke knutsel spulletjes, die ik vandaag gekocht heb.

Geef een reactie

