En het pakketje was voor …….

Collage 2016-04-05 18_48_46

Jaaaa, ik kan jullie nu vertellen wie ik Mijn Geluk pakketje heb opgestuurd. Ik heb het gestuurd naar Lisanne Leeft ( ze heeft ook een blog , http://www.lisanneleeft.nl) . Ik had het al gezegd dat dit pakketje naar iemand ging die het goed kan gebruiken. Ik heb voor haar zelf een persoonlijke brief erbij gedaan , met daarbij een zelf gemaakte armband van Infinity teken en oorbellen. Waarom ik vindt dat Lisanne het pakketje verdient , is omdat ze de ziekte van Lyme heeft , en aan gezien ik haar blog ook volg , zag ik dat ze het echt verdiende om iets leuks te krijgen .

20160324_204110.jpg

Geplaatst in: Blog

Een gedachte over “En het pakketje was voor …….

Geef een reactie

