New ImageHet was deze week , de week dat ik een Blog aan ging maken .
Ik heb er heel veel plezier in, en ben er ook druk mee bezig.
Met het resultaat tot nu aan toe, ben ik al erg tevreden.
Maar mijn blog-site is nog niet helemaal af.
Ik heb deze week leuke spullen gehaald voor weer te hobby’en .
Ik kan weer aan de slag voor een Mijn Geluk pakket voor mensen.
Mijn volgende “project-je” is een kaarten set met een presentje er in .
Dit ga ik doen voor het Epilepsie fonds.
De opbrengst van het geen dat verkocht word, gaat naar het Nationale Epilepsie fonds.
Hier ga ik weer een tijd aan werken , en als ik het af heb , zal ik het jullie laten weten en laten zien.
Geplaatst in: Blog

Geef een reactie

