Mijn 1e kleine beginner’s blog

 

 

Hier heb ik een klein beginnetje , 

zoals ik al zij, had ik meer blog’s gezien , waaronder eentje die me erg aan greep en waar ook duidelijk werd dat die gene best wel steun kan gebruiken voor haar goede doel.

Ik heb mijn in gezet voor haar doel en vandaag een pakketje voor haar op de post doen . Het zijn zelf gemaakte kaarten  , waarbij ik zelf gemaakte sieraden bij heb gedaan , zodat het verkocht kan worden , en het geld naar haar goede doel gebracht kan worden .

Naar een tijd hier mee bezig geweest te zijn , is het pakketje dan uit eindelijk op de post gegaan. Ben benieuwd naar de reactie ! Ik had natuurlijk ook voor haar persoonlijk een brief gegeven en daarbij ook sieraden.

 

Ben benieuwd ! Ik ga jullie op de hoogte houden hier over , want ik zal dit vaker gaan maken voor mensen die het kunnen gebruiken . Doet mijn goed , om voor een ander iets leuk kan doen. 

Collage 2016-04-05 18_48_46

Geplaatst in: Blog

Geef een reactie

